29/5/09

RECICLADO DO ACEITE

A través dun convenio entre o concello e a empresa Urbaser, Vilalonga xa conta con 2 contenedores para aceite de cociña usado. Un ó lado da plaza pública e outro na zona de Gondar.
A idea é tratar de reducir o impacto do producto no sistema de limpeza sanitario, xa que ó parecer o aceite vexetal (xa sabemos que é moi contaminante), é dificil de separar nas plantas onde se depura a auga. Ademáis tamén se reducirán os cheiros nas tuberías.
En principio, o acordo firmouse por un ano, e é prorrogable en cada anualidade salvo que calquera das partes se retire, e asegúranos o concello que non tén ningún coste para os cidadáns, que era o que eu xa daba por sentado, imos ver.
Dende logo, todo o que sea tratar de emporcar menos, sempre será ben recibido pola miña parte... pero agora falta ver cantas de nós nos dignamos baixar o aceite ata o contenedor.
Pola miña parte, xa teño preparada unha garrafa vacía de auga para ir xuntando, PERO, vexamos si teño vontade a longo plazo.

2 comentarios:

LED ZEPPELIN dijo...

Entre todos melloraremos estas cousas. Polo menos algo con sentidiño en Vilalonga.

Atalaya dijo...

Efectivamente, por fin algo con sentidiño en Vilalonga, ahora falta que los ciudadanos respondan, está bien pedir, ahora que no se siga tirando el aceite por los fregaderos.