20/8/10

¡ VAIA TARIFA SE GASTA O CONCELLO !

En xunio, falando con uns amigos, comentamos que ó mercadillo de Vilalonga, quedábanlle catro días. Cada vez veñen menos postos, e vese máis desanxelado, máis cutre, para falar con claridade, e cada ai menos ganas de ir, como non sexa a coller froita. O dono de un dos postos, a quen coñezo por outras circunstancias, xa me dixo fai un par de semanas  que non tiña pensado vir máis. Que lle cobran 10€ cada martes, e que ese mercadiño non os vale, que non lle compensa. Eu quedeime algo fría porque me parece moito, así de entrada. O mercadillo acaba de empezar, é pequeno, e dende logo non é o centro de Sanxenxo, cobrarlles demasiado non é a maneira de sacalo adiante e facelo próspero. Ben puderon cobrar menos, e cando o mercadillo estivera máis consolidado, cobrar máis, que para eso os precios os poñen como e cando queren.
Pero cando de verdade quedei de pedra, foi onte, cando unha coñecida que vende nos postos da rúa en Portonovo, me di que tivo que "arrear" por poñelo... ¡¡ 4000 €!!. E eu pensei "+empleada, +mercancía". Para cantar o Arrechucho coas mans atadas... porque, haber, ou moito, moito, moito se vende neses chiringos (e a crise non é tal), ou eu non me explico. ¿¿CA-TRO MIL EU-ROS??. ¿E de verdade lle queda unha cantidade decente, limpa?. Eu xa fun 3 veces, eu non vexo que a xente se arremuiñe nos postos para comprar, de feito, paranse máis a comprar no de pastéis e no das filloas e no das patatas fritas  (a papatoria sempre vende), que en calquera outro. Concretamente, ai un de recordos de Galicia, que eu penso que non vende nada de nada.
E logo queixábanse os das tendas que é competencia desleal. Pois, non sei que vos diga, por ahí andarán á par. Claro que no verán e cando se vende máis, pero, de todos xeitos, moito do que ai nos postos, non o ai nas tendas de todo o ano e barato non lles sae o condenado posto...
 ¡ Catro mil euros !

5 comentarios:

Anónimo dijo...

O no entendi bien o dices que paga 10 euros los martes el que monta en villalonga?????????

Serán 100 euros, supongo, porque si son 10 euros por puesto, me cojo yo un lado entero.

JPF

Sandra dijo...

O que che dixeron é unha verdade a medias, é certo que se lles cobra (sobre 4.400 euros) aos de Portonvo, pero non os cobra o concello!!!. Explicoche, esa tarifa tiña que cobrala ao concello, pero Catalina dalle a explotación de esa zona á comision de festas, e dicir, que esta xente lle paga á comisión de festas de Portonovo, e a comisión queda cos cartos. Pero a cousa non acaba aquí, resulta que as casetas, se alquilan (e se pagan, claro) a unha empresa, na que o propietario é o presidente da comisión de festas e Portonovo....cada un que faga a súa lectura...

Anónimo dijo...

A MIN DIXERONME QUE NESE PREZO TAMÉN VAI O CUSTE SO "ALOXAMENTO" NA VICHONA.

Juan José Portela dijo...

Desde luego a los establecimientos hosteleros de Portonovo el Concello les cobra por la ocupación de las terrazas y en este caso, permitimos que se coloquen stands en todo el paseo de Portonovo, para "ayudar" a la comisión de fiestas.

En algún momento he hablado sobre la conveniencia de que fuese el Concello el que organizara todas las fiestas de SANXENXO.

1.Todas las parroquias tendrían Fiestas por igual.
2.Evitamos el trabajo de pedir por las puertas, bueno para la comisión y bueno para los vecinos, que estamos cansados de que vengan cada año a pedir, si dás malo, si no dás malo, si dás mucho malo y si dás poco malo.
3.Por el presupuesto del Concello no pasa nada, reordenamos los gastos de aqui y de allá y seguro que tendremos unas buenas fiestas todos y luces por navidad.
4.Ayudamos a las personas de buena voluntad, que entran en las comisiones de fiestas sin más interés que "Colaborar".

Voto a favor de la moción, jajjajajjajajaja.( lo de la risa va por el comentario de la moción), lo otro no me hace ninguna gracia.

Por cierto el JPF de antes era yo, pero no tenía ganas de escribir más.

VILAGONDE dijo...

Catro mil catrocentos ????. AVEMARÍAPURÍSIMA.